TERMENI SI CONDITII

1. 1. DEFINITII SI TERMENI

 

SWD – este denumirea comerciala a SC SMART WEB DESIGN SRL., persoana juridica de nationalitate romana, avand sediul social in Craiova, Str. Zavoiului nr.18, avand numar de ordine in Registrul Comertului J16/26/2013, cod unic de inregistrare fiscala 31066684.

 

Vanzator – SMART WEB DESIGN SRL

 

Cumparator – poate fi orice persoana fizica care are varsta peste 16 ani sau persoana juridica sau orice entitate juridica care isi face un Cont in Site si efectueaza o Comanda.

 

Client – poate fi orice persoana fizica care are varsta peste 16 ani sau persoana juridica care are sau obtine acces la CONTINUT, prin orice mijloc de comunicare pus la dispozitie de catre SWD (electronic, telefonic, etc) sau in baza unui acord de utilizare existent intre SWD si acesta si care necesita crearea si utilizarea unui Cont.

 

Utilizator – orice persoana fizica care are varsta peste 16 ani sau persoana juridica inregistrata pe Site, care, prin finalizarea procesului de creare a Contului, si-a dat acordul cu privire la clauzele specifice site-ului din sectiunea Termeni si Conditii Generale.

 

Nickname – pseudonim prin care un anumit Utilizator/Client/Cumparator poate adauga Continut pe Site. Nickname-ul este asociat informatiilor din Site ale Utilizatorului/Clientului/Cumparatorului sub denumirea de “Nume Utilizator”.

 

Cont – sectiunea din Site formata dintr-o adresa de e-mail si o parola care permite Cumparatorului transmiterea Comenzii si care contine informatii despre Client/Cumparator si istoricul Cumparatorului in Site (Comenzi, facturi fiscale, garantii Bunuri, etc.). Utilizatorul este responsabil si se va asigura ca toate informatiile introduse la crearea Contului sunt corecte, complete si actualizate.

 

Favorite – sectiune din Cont care permite Cumparatorului/Utilizatorului sa isi creeze Liste cu Bunuri si Servicii pe care doreste sa le urmareasca in vederea unei eventuale achizitii folosindu-se de serviciul oferit de catre Vanzator de urmarire a Bunurilor si Serviciilor prin primirea de Comunicari Comerciale din partea acestuia.

 

Lista – sectiunea din Favorite in care Cumparatorul/Utilizatorul poate adauga Bunuri sau Servicii pe care doreste sa le urmareasca in vederea unei eventuale achizitii si pe care, ulterior, le poate sterge sau le poate adauga in cosul de cumparaturi („Cosul meu”).

 

Listele pot fi:

Publice: orice Client/Cumparator/Utilizator poate vizualiza Lista Cumparatorului/Utilizatorului in cazul in care acesta a distribuit-o pe retelele de socializare (Facebook, Twitter si Google+) sau daca acceseaza profilul public al Cumparatorului/Utilizatorului din Site. Listele sunt publice, iar Cumparatorul/Utilizatorul are posibilitatea de a le seta ca private oricand, direct din Contul sau, sectiunea Favorite;

Private: acestea pot fi vizualizate numai de titularul Contului. Cumparatorul/Utilizatorul are posibilitatea de a le seta ca si publice oricand, direct din Contul sau, sectiunea Favorite.

Cosul meu – sectiune din Cont care permite Cumparatorului/Utilizatorului sa adauge Bunuri sau Servicii pe care doreste sa le achizitionezela momentul adaugarii sau la un moment ulterior; in cazul in care Bunurile sau Serviciile nu sunt achizitionate la momentul adaugarii prin efectuarea Comenzii, Cumparatorul/Utilizatorul va beneficia de serviciul oferit de catre Vanzator de urmarire a Bunurilor si Serviciilor prin primirea de Comunicari Comerciale din partea acestuia.

 

Site – magazinul online gazduit la adresa web si subdomeniile acestuia.

 

Comanda – un document electronic ce intervine ca forma de comunicare intre Vanzator si Cumparator prin care Cumparatorul transmite Vanzatorului, prin intermediul Site-ului intentia sa de a achizitiona Bunuri si Servicii de pe Site.

 

Bunuri si Servicii – orice produs sau serviciu listat pe Site, inclusiv produsele si serviciile mentionate in Comanda, care urmeaza a fi furnizate de catre Vanzator, Cumparatorului ca urmare a Contractului incheiat.

 

Campanie – actiunea de a expune in scop comercial, un numar finit de Bunuri si/sau Servicii avand un stoc limitat si predefinit, pentru o perioada limitata de timp stabilita de catre Vanzator.

 

Contract – reprezinta contractul la distanta incheiat intre Vanzator si Cumparator, fara prezenta fizica simultana a Vanzatorului si a Cumparatorului.

 

Continut – reprezinta:

– toate informatiile de pe Site care pot fi vizitate, vizualizate sau altfel accesate prin utilizarea unui echipament electronic;

– continutul oricarui e-mail trimis Cumparatorilor de catre Vanzator prin mijloace electronice si/sau orice alt mijloc de comunicare disponibil;

– orice informatie comunicata prin orice mijloc de catre un angajat/colaborator al Vanzatorului, Cumparatorului, conform informatiilor de contactare, specificate sau nu de catre acesta;

– informatii legate de Bunurile si/sau Serviciile si/sau tarifele practicate de Vanzator intr-o anumita perioada;

– informatii legate de Bunurile si/sau Serviciile si/sau tarifele practicate de catre un tert cu care Vanzatorul are incheiate contracte de parteneriat, intr-o anumita perioada;

– date referitoare la Vanzator, sau alte date privilegiate ale acestuia.

 

Review – o evaluare scrisa de catre detinatorul sau beneficiarul unui Bun sau Serviciu, evaluare redactata pe baza experientei personale si capacitatii acestuia de a realiza comentarii calitative ?i de a spune daca Bunul sau Serviciul respecta sau nu specificatiile mentionate de catre producator.

 

Rating – modalitate de exprimare a gradului de satisfactie a unui Utilizator/Client/Cumparator fata de un produs. Rating-ul se exprima sub forma de stele, fiecare Bun putand primi un punctaj de la o stea, la cinci stele. Acest grad de satisfactie va fi asociat intotdeauna review-ului scris de Utilizator/Client/Cumparator asupra unui Bun sau Serviciu.

 

Comentariu – apreciere sau observatie cu scop critic, pe marginea unui Review sau a unui alt comentariu.

 

Intrebare – formula de adresare catre alti Utilizatori/Clienti/Cumparatori cu scopul de a obtine informatii despre Bunurile sau Serviciile din pagina respectiva.

 

Raspuns – informatie scrisa care este transmisa Utilizatorului/Clientului/Cumparatorului care a adresat o Intrebare in Site, in pagina unui anumit Bun. Raspunsul reprezinta o explicatie oferita de un Utilizator/Client/Cumparator unui alt Utilizator/Client/Cumparator in cadrul unei discutii.

 

Document – prezentele Termene si Conditii.

 

Comunicari Comerciale – orice tip de mesaj trimis (cum ar fi: e-mail/SMS/telefonic/mobile push/webpush/etc.)  continand informatii generale si tematice, informatii cu privire la produse similare sau complementare cu cele pe care le-ati achizitionat, informatii cu privire la oferte sau promotii, informatii referitoare la Bunuri si Servicii adaugate in sectiunea “Cont/Cosul meu” sau sectiunea  “Cont/Favorite” precum si alte comunicari comerciale cum ar fi cercetari de piata si sondaje de opinie.

 

Tranzactie – incasarea sau rambursarea unei sume rezultata din vanzarea unui Bun si/sau Serviciu de catre SWD, Cumparatorului, prin utilizarea serviciilor procesatorului de carduri agreat de catre Vanzator, indiferent de modalitatea de livrare.

 

Taxa de timbru verde – valoarea exprimata in lei, platita de catre Vanzator catre societatea autorizata cu preluarea operatiunilor de colectare, transport si valorificare/reciclare a deseurilor echipamentelor electrice si electronice, astfel cum este prevazut de legislatia in vigoare.

 

Specificatii – toate specificatiile si/sau descrierile Bunurilor si Serviciilor asa cum sunt precizate in descrierea acestora.

 

Plata cu 1 click – serviciul de plata prestat de catre procesatorul de plati integrat in Site, pus la dispozitia Clientilor, Utilizatorilor si/sau Cumparatorilor prin intermediul Site-ului in vederea efectuarii unei plati cu cardul on-line.

 

 

2. 2. DOCUMENTE CONTRACTUALE

 

2.1. Prin inregistrarea unei Comenzi pe Site, Cumparatorul este de acord cu forma de comunicare (telefonic sau e-mail) prin care Vanzatorul isi deruleaza operatiunile comerciale.

 

2.2. Notificarea primita de catre Cumparator, dupa efectuarea Comenzii are rol de informare si nu reprezinta acceptarea Comenzii. Aceasta notificare se face electronic (e-mail) sau telefonic.

 

2.3. Pentru motive justificate, Vanzatorul isi rezerva dreptul de a modifica cantitatea Bunurilor si/sau Serviciilor din Comanda. Daca modifica cantitatea de Bunuri si/sau Servicii din Comanda va anunta Cumparatorul la adresa de e-mail sau la numarul de telefon puse la dispozitia Vanzatorului la efectuarea Comenzii si va returna suma achitata.

 

2.4. Contractul se considera incheiat intre Vanzator si Cumparator in momentul primirii de catre Cumparator de la Vanzator, prin intermediul postei electronice si/sau SMS a notificarii de expediere a Comenzii.

 

2.5. Pentru Comenzile ce urmeaza a fi livrate la punctele de livrare SWD preturile si rezervarile Bunurilor si/sau Serviciilor sunt valabile 72 (saptezecisidoua) de ore de la inregistrarea Comenzii de catre Cumparator.

 

2.6. Documentul si informatiile puse la dispozitie de catre Vanzator pe Site vor sta la baza Contractului, in completarea acestuia fiind certificatul de garantie emis de catre Vanzator sau un furnizor al acestuia pentru Bunurile achizitionate.

 

 

3. 3. POLITICA DE VANZARE ONLINE

 

3.1. Accesul in vederea efectuarii unei Comenzii ii este permis oricarui Utilizator/Cumparator.

 

Pentru motive justificate SWD isi rezerva dreptul de a restrictiona accesul Utilizatorului/Cumparatorului in vederea efectuarii unei Comenzi si/sau la unele din modalitatile de plata acceptate, in cazul in care considera ca in baza conduitei sau a activitatii Utilizatorului/Cumparatorului pe Site, actiunile acestuia ar putea prejudicia in vreun fel SWD. In oricare dintre aceste cazuri, Utilizatorul/Cumparatorul se poate adresa Departamentului de Relatii cu Clientii al SWD, pentru a fi informat cu privire la motivele care au condus la aplicarea masurilor susmentionate.

 

3.2. Comunicarea cu Vanzatorul se poate realiza prin interactiunea directa cu acesta sau prin adresele mentionate la sectiunea “contact” din Site. Vanzatorul are libertatea de a gestiona informatiile primite fara a fi nevoit sa aduca justificari pentru aceasta.

 

3.3 In cazul unui volum de trafic neobisnuit de mare provenit din partea unei retele de internet, SWD isi rezerva dreptul de a cere Utilizatorilor/Cumparatorilor introducerea manuala a codurilor de validare de tip captcha, in vedere protejarii informatiei din cadrul Site-ului.

 

3.4. SWD poate publica pe Site informatii despre Bunuri si/sau Servicii si/sau promotii practicate de catre acesta sau de catre oricare alt tert cu care SWD are incheiate contracte de parteneriat, intr-o anumita perioada de timp si in limita stocului disponibil.

 

3.5. Toate tarifele aferente Bunurilor si/sau Serviciilor prezentate pe Site sunt exprimate in lei (RON) si includ T.V.A.

 

3.6. In conditiile prevazute de lege, pretul Bunurilor electronice afisat pe Site, include Taxa de timbru verde. In cazul in care Utilizatorul/Cumparatorul solicita detalii cu privire la suma exacta adaugata la pretul Bunului, acesta va contacta Departamentul de Relatii cu Clientii SWD.

 

3.7. In cazul platilor online Vanzatorul nu este/nu poate fi facut responsabil pentru niciun alt cost suplimentar suportat de Cumparator, incluzand dar nelimitandu-se la comisioane de conversie valutara aplicate de catre banca emitenta a cardului acestuia, in cazul in care moneda de emitere a acestuia difera de RON. Responsabilitatea pentru aceasta actiune o poarta numai Cumparatorul.

 

3.8 Toate informatiile folosite pentru descrierea Bunurilor si/sau a Serviciilor disponibile pe Site (imagini statice / dinamice / prezentari multimedia / etc.) nu reprezinta o obligatie contractuala din partea Vanzatorului, acestea fiind utilizate exclusiv cu titlu de prezentare.

 

3.9. Dupa 14 (paisprezece) zile de la achizitionarea unui Bun sau Serviciu, Cumparatorului i se va solicita inscrierea unui Review legat de Bunul sau Serviciul achizitionat. Solicitarea va fi transmisa catre adresa de email inscrisa de Cumparator in Cont. In acest fel, Cumparatorul contribuie la informarea altor posibili Utilizatori/ Clienti/ Cumparatori de pe Site si se implica activ in dezvoltarea de noi Servicii si in detalierea cat mai completa a caracteristicilor Bunurilor.

 

4. 4. CESIONAREA SI SUBCONTRACTAREA

 

4.1. Vanzatorul poate cesiona si/sau subcontracta o terta parte pentru Servicii ce tin de onorarea Comenzii, cu informarea Cumparatorului, nefiind necesar acordul acestuia. Vanzatorul va fi intotdeauna responsabil fata de Cumparator pentru toate obligatiile contractuale.

 

5. 5. DREPTUL DE PROPRIETATE INTELECTUALA SI INDUSTRIALA

 

5.1. Continutul, astfel cum este definit in preambul, incluzand dar nelimitandu-se la logo-uri, reprezentari stilizate, simboluri comerciale, imagini statice, imagini dinamice, text si/sau continut multimedia prezentate pe Site, sunt proprietatea exclusiva a SWD, acestuia fiindu-i rezervate toate drepturile obtinute in acest sens in mod direct sau indirect (prin licente de utilizare si/sau publicare).

 

5.2. Clientului/Cumparatorului/Utilizatorului nu ii este permisa copierea, distribuirea, publicarea, transferul catre terte parti, modificarea si/sau altfel alterarea, utilizarea, legarea la, expunerea, includerea oricarui Continut in orice alt context decat cel original intentionat de SWD, includerea oricarui Continut in afara Site-ului, indepartarea insemnelor care semnifica dreptul de autor al SWD asupra Continutului precum si participarea la transferul, vanzarea, distributia unor materiale realizate prin reproducerea, modificarea sau afisarea Continutului, decat cu acordul scris expres al SWD.

 

5.3. Orice Continut la care Clientul/Cumparatorul/Utilizatorul are si/sau obtine acces prin orice mijloc, se afla sub incidenta Documentului, in cazul in care Continutul nu este insotit de un acord de utilizare specific si valid incheiat intre SWD si acesta, si fara nicio garantie implicit sau expres formulata din partea SWD cu referire la acel Continut.

 

5.4. Clientul/Cumparatorul/Utilizatorul poate copia, transfera si/sau utiliza Continut numai in scopuri personale sau non-comerciale, numai in cazul in care acestea nu intra in conflict cu prevederile Documentului.

 

5.5. In cazul in care SWD confera Clientului/Cumparatorului/Utilizatorului dreptul de a utiliza sub forma descrisa intr-un acord de utilizare distinct, un anumit continut, la care Clientul/Cumparatorul/Utilizatorul are sau obtine acces in urma acestui acord, acest drept se extinde numai asupra acelui sau acelor continuturi definite in acord, numai pe perioada existentei acestuia sau acestor continuturi pe site sau a perioadei definite in acord, conform conditiilor definite, in cazul in care acestea exista si nu reprezinta un angajament contractual din partea SWD pentru respectivul Client/Cumparator/Utilizator sau oricare alt tert care are/obtine acces la acest continut transferat, prin orice mijloc si care ar putea fi sau este prejudiciat in orice mod de pe urma acestui continut, in timpul sau dupa expirarea acordului de utilizare.

 

5.6. Niciun Continut transmis catre Client, Utilizator sau Cumparator, prin orice mijloc de comunicare (electronic, telefonic, etc) sau dobandit de acesta prin accesare, vizitare si/sau vizualizare nu constituie o obligatie contractuala din partea SWD si/sau al angajatului/prepusului SWD care a mijlocit transferul de Continut, in cazul in care aceasta exista, fata de respectivul continut.

 

5.7. Este interzisa orice utilizare a Continutului in alte scopuri decat cele permise expres prin prezentul Document sau de acordul de utilizare care il insoteste, in cazul in care acesta exista.

 

6. 6. COMANDA

 

6.1. Clientul/Cumparatorul poate efectua Comenzi pe Site, prin adaugarea Bunurilor si/sau Serviciilor dorite in cosul de cumparaturi, urmand a finaliza Comanda efectuand plata prin una dintre modalitatile indicate expres. Odata adaugat in cosul de cumparaturi, un Bun si/sau un Serviciu este disponibil pentru achizitie in masura in care exista stoc disponibil pentru aceasta. Adaugarea unui Bun/Serviciu in cosul de cumparaturi, in lipsa finalizarii Comenzii, nu atrage dupa sine inregistrarea unei comenzi, implicit nici rezervarea automata a Bunului/Serviciului.

 

6.2. Prin finalizarea Comenzii Cumparatorul consimte ca toate datele furnizate de acesta, necesare procesului de cumparare, sunt corecte, complete si adevarate la data plasarii Comenzii.

 

6.3. Prin finalizarea Comenzii, Cumparatorul consimte ca Vanzatorul poate sa il contacteze, prin orice mijloc disponibil / agreat de Vanzator, in orice situatie in care este necesara contactarea Cumparatorului.

 

6.4. Vanzatorul poate anula Comanda efectuata de catre Cumparator, in urma unei notificari prealabile adresate Cumparatorului, fara nicio obligatie ulterioara a vreunei parti fata de cealalta sau fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese in urmatoarele cazuri:

6.4.1. neacceptarea de catre banca emitenta a cardului Cumparatorului, a tranzactiei, in cazul platii online;

6.4.2. invalidarea tranzactiei de catre procesatorul de carduri agreat de SWD, in cazul platii online;

6.4.3. datele furnizate de catre Client/Cumparator, pe Site sunt incomplete si/sau incorecte;

 

6.5. Cumparatorul are dreptul sa se retraga din Contract, respectiv sa returneze un Bun sau sa renun?e la un Serviciu, în termen de 14 zile calendaristice, fara invocarea niciunui motiv si fara a suporta alte costuri decât cele de livrare. Astfel, potrivit OUG nr 34/2014, perioada de returnare a unui Bun sau renun?are la un Serviciu expira în termen de 14 zile de la:

– ziua în care Cumparatorul intra în posesia fizica a ultimului Bun – în cazul în care Cumparatorul comanda printr-o singura comanda produse multiple care vor fi livrate separat

– ziua în care Cumparatorul intra în posesia fizica a ultimului Bun sau a ultimei piese – în cazul livrarii unui produs care consta din mai multe loturi sau piese

 

6.6. In cazul in care Cumparatorul decide sa se retraga din Contract, acesta va putea completa online formularul de retur ce se regaseste la adresa www.pijamalecopii.ro.

 

6.7. In cazul in care Clientul/Cumparatorul solicita retragerea din Contract in cadrul termenului legal de retragere din contract, trebuie sa returneze si eventualele cadouri care au insotit produsul respectiv. In cazul in care Comanda este achitata, Vanzatorul va rambursa suma in maxim 14 (paisprezece) zile de la data informarii Vanzatorului de catre Cumparator asupra deciziei sale de retragere din Contract. Suma va fi returnata dupa cum urmeaza:

6.7.1. pentru Comenzile achitate cu card online ->prin restituire in contul din care a fost efectuata plata;

6.7.2. pentru Comenzile achitate cu Op/ramburs/iTransfer/ Card bancar-> prin virament bancar;

6.7.3. pentru Comenzile achitate prin credit de consum -> anulare/recalculare contract rate.

 

6.8. Vanzatorul va putea amana rambursarea sumei pana la primirea Bunurilor vandute sau pana la primirea unei dovezi conform careia acestea au fost expediate, in cazul in care nu s-a oferit sa recupereze el insusi Bunurile (se va lua data cea mai recenta).

 

6.9. In cazul in care un Bun si/sau Serviciu comandat de catre Cumparator, nu poate fi livrat de catre Vanzator, acesta din urma va informa Clientul/Cumparatorul asupra acestui fapt si va returna in contul Cumparatorului contravaloarea Bunului si/sau Serviciului, in termen de maxim 7 (sapte) zile de la data la care Vanzatorul a luat la cunostinta acest fapt sau de la data la care Cumparatorul si-a exprimat in mod expres intentia de reziliere a Contractului.

 

6.10. Disponibilitatea unui Bun va fi afisata in Site dupa cum urmeaza:

“in stoc” – avem mai mult de 3 bucati in stocul SWD

“stoc limitat” – avem mai putin de 3 bucati in stocul SWD

“in stoc furnizor” – Bunul nu este disponibil in stocul SWD. Daca inregistrezi o Comanda pentru un Bun care are in dreptul lui “in stoc furnizor”, unul dintre consultantii nostri de vanzari te va contacta in cel mai scurt timp ca sa iti comunice disponibilitatea Bunului.

“la comanda” – Bunul nu este disponibil in stocul SWD si pentru moment nu avem informatii despre disponibilitatea acestuia in stocul furnizorului. Dar, daca inregistrezi o Comanda pentru un Bun care are in dreptul lui “la comanda”, unul dintre consultantii nostri de vanzari va verifica disponibilitatea produsului in stocul furnizorului si te va contacta ca sa iti comunice disponibilitatea Bunului.

“precomanda” – Bunul nu este disponibil in stocul SWD si nici in stocul furnizorului. Dar, daca inregistrezi o comanda pentru un Bun care are in dreptul lui “precomanda”, unul dintre consultantii nostri de vanzari va verifica termenul de aprovizionare al furnizorului si te va contacta ca sa iti comunice disponibilitatea Bunului.

“stoc epuizat” – Bunul nu mai este disponibil in stocul SWD

“momentan indisponibil” – momentan nu putem procura Bunul pentru ca nu se gaseste in stocul furnizorului.

 

7. 7. BUNURI/SERVICII PENTRU CARE NU SE ASIGURA DREPTUL DE RETRAGERE

 

7.1. Sunt exceptate de la dreptul de retragere din Contract urmatoarele:

7.1.1. contractele de prestari de servicii, dupa prestarea completa a serviciilor, daca executarea a început cu acordul prealabil expres al Cumparatorului si dupa ce acesta a confirmat ca a luat cunostinta de faptul ca îsi va pierde dreptul la retragere dupa executarea completa a Contractului de catre Vanzator;

7.1.2. furnizarea de Bunuri si/sau servicii al caror pret depinde de fluctuatiile de pe piata financiara pe care Vanzatorul nu le poate controla si care pot avea loc pe parcursul perioadei de retragere;

7.1.3. furnizarea de Bunuri confectionate dupa specificatiile prezentate de Cumparator sau personalizate în mod clar;

7.1.4. furnizarea de Bunuri care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid;

7.1.5. furnizarea de Bunuri sigilate care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena si care au fost desigilate de Cumparator;

7.1.6. furnizarea de Bunuri care sunt, dupa livrare, potrivit naturii acestora, inseparabil amestecate cu alte elemente;

7.1.7. furnizarea de bauturi alcoolice al caror pret a fost convenit în momentul încheierii Contractului, a caror livrare nu poate fi efectuata înainte de 30 (treizeci) de zile si a caror valoare reala depinde de fluctuatiile de pe piata pe care Vanzatorul nu le poate controla;

7.1.8. contractele în cazul carora Cumparatorul a solicitat în mod special Vanzatorului sa se deplaseze la domiciliul sau pentru a efectua lucrari urgente de reparatie sau de întretinere. Daca, cu ocazia unei astfel de vizite, Vanzatorul presteaza alte servicii în afara celor solicitate în mod expres de Cumparator sau furnizeaza alte Bunuri decât piesele de schimb indispensabile pentru executarea lucrarilor de întretinere sau de reparatie, dreptul de retragere se aplica respectivelor Servicii sau Bunuri suplimentare;

7.1.9. furnizarea de înregistrari audio sau video sigilate sau de programe informatice sigilate care au fost desigilate dupa livrare;

7.1.10. furnizarea de ziare, periodice si reviste, cu exceptia contractelor de abonament pentru furnizarea de astfel de publicatii;

7.1.11. furnizarea de continut digital care nu este livrat pe un suport material, daca prestarea a început cu acordul prealabil expres al Cumparatorului si dupa ce acesta a confirmat ca a luat cunostinta de faptul ca îsi va pierde dreptul la retragere.

 

8. 8. CONFIDENTIALITATE

 

8.1. SWD va pastra confidentialitatea informatiilor de orice natura pe care le furnizati. Dezvaluirea informatiilor furnizate se va putea face doar in conditiile mentionate in prezentul Document.

 

8.2. Nicio declaratie publica, promovare, comunicat de presa sau orice alt mod de dezvaluire catre terte parti nu va fi facuta de Cumparator/Client cu privire la Comanda/Contract fara consimtamantul prealabil scris al Vanzatorului.

 

8.3. Prin transmiterea de informatii sau materiale prin intermediul acestui site, oferiti Vanzatorului acces nerestrictionat si irevocabil la acestea, dreptul de a utiliza, reproduce, afisa, modifica, transmite si distribui aceste materiale sau informatii. Sunteti, de asemenea, de acord ca Vanzatorul sa poata utiliza liber, in interes propriu, aceste informatii, idei, concepte, know-how-uri sau tehnici pe care ni le-ati trimis prin intermediul Site-ului. SWD nu va constitui subiect de obligatii referitoare la confidentialitatea informatiilor trimise, daca legislatia in vigoare nu prevede alte specificari in acest sens.

 

9. 9. COMUNICARI COMERCIALE

 

9.1. Cumparatorul/Utilizatorul/Clientul isi poate modifica in orice moment optiunea cu privire la acordul dat Vanzatorului pentru Comunicarile Comerciale continand informatii generale si tematice inclusiv informatii cu privire la oferte sau promotii, dupa cum urmeaza:

9.1.2. prin modificarea setarilor din Cont la sectiunea “Abonarile mele”;

9.1.3. prin accesarea link-ului de dezabonare afisat in Comunicarile Comerciale primite de la Vanzator; sau

9.1.4. prin contactarea Vanzatorului.

 

9.2. Prin adaugarea de Bunuri sau Servicii in sectiunea din Cont:

“Cosul meu”, Vanzatorul va transmite Cumparatorului/Utilizatorului Comunicari Comerciale cu privire:

– la modificarea pretului Bunurilor sau Serviciilor adaugate in sectiunea “Cosul meu”,

– la recomandari de Bunuri sau Serviciilor similare cu cele adaugate in sectiunea “Cosul meu”,

– la existenta Bunurilor sau Serviciilor in sectiunea “Cosul meu”, si

– disponibilitate stoc Bunuri sau Serviciilor adaugate in sectiunea “Cosul meu”.

 

“Favorite”, Vanzatorul va transmite Cumparatorului/Utilizatorului Comunicari Comerciale cu privire:

– la modificarea pretului Bunurilor sau Serviciilor adaugate in sectiunea “Favorite”,

– la recomandari de Bunuri sau Servicii similar cu cele adaugate in sectiunea “Favorite”, si

– disponibilitate stoc sau Serviciilor Bunuri adaugate in sectiunea “Favorite”.

 

9.3. In urma achizitionarii unui Bun sau Serviciu, Vanzatorul va transmite Cumparatorului/Utilizatorului Comunicari Comerciale cu privire la:

– sugestii de Bunuri sau Servicii recomandate a fi utilizate impreuna cu Bunul sau Serviciul achizitionat.

 

9.4. Clientul/Utilizatorul se poate dezabona, in orice moment, de la Comunicarile Comerciale mentionate la punctul 9.3. de mai sus  prin accesarea link-ului de dezabonare afisat in mesajele comerciale primite de la SWD sau prin contactarea SWD in acest sens.

 

9.5. De asemenea, pentru imbunatatirea ofertei de Bunuri si Servicii si a experientei de cumparare, vom folosi datele dvs. pentru efectuarea de cercetari de piata si sondaje de opinie. Informatiile obtinute in urma acestor cercetari de piata si a sondajelor de opinie nu vor fi utilizate in scopuri publicitare ci doar in cele mentionate mai sus. Raspunsurile dvs. la cercetarile de piata si sondajele de opinie nu vor fi asociate cu identitatea dvs. si nici transmise catre ter?i ?i nici nu vor fi publicate. Puteti obiecta la utilizarea datelor in scopuri de cercetare de piata si sondaje de opinie in orice moment, prin accesarea link-ului de dezabonare afisat in mesaj sau prin contactarea SWD.

 

10. 10. FACTURARE – PLATA 

 

10.1. Preturile Bunurilor si Serviciilor afisate in cadrul site-ului includ T.V.A. conform legislatiei in vigoare.

 

10.2. Pretul, modalitatea de plata si termenul de plata sunt specificate in fiecare Comanda. Vanzatorul va emite catre Cumparator o factura pentru Bunurile si Serviciile livrate, obligatia Cumparatorului fiind sa furnizeze toate informatiile necesare emiterii facturii conform cu legislatia in vigoare.

 

10.3. Vanzatorul va transmite Cumparatorului factura aferenta Comenzii ce contine Bunuri si/sau Servicii vandute de SWD, precum si pentru orice alte plati aferente Comenzii, exclusiv in format electronic, prin adaugarea facturii in Contul Cumparatorului sau prin posta electronica, la adresa de e-mail mentionata de Cumparator in Contul sau.

 

10.4. Pentru o corecta comunicare a facturii aferente Comenzii, Cumparatorului ii revin obligatiile de a-si actualiza ori de cate ori este cazul datele din Contul sau si de a accesa informatiile si documentele aferente fiecarei Comenzi, existente in Cont.

 

10.5. Prin aceasta modalitate de comunicare Cumparatorul, accesand Contul sau, va detine o evidenta a facturilor emise de SWD, putandu-le salva si arhiva la randul sau in orice moment si in orice modalitate pe care o doreste.

 

10.6. Prin trimiterea Comenzii, Cumparatorul isi exprima acordul sa primeasca facturile in format electronic prin adaugarea acestora de catre SWD in Contul sau prin intermediul postei electronice, la adresa de e-mail mentionata in Contul sau.

 

10.7. In cazul in care aceste informatii sunt indisponibile mai mult de 48 (patruzecisiopt) de ore in Cont, te rugam sa ne sesizezi acest aspect pe adresa de mail: office@pijamalecopii.ro.

 

 

11. 11. LIVRAREA BUNURILOR

 

11.1. Vanzatorul va asigura ambalarea corespunzatoare a Bunurilor si va asigura transmiterea documentelor insotitoare.

 

11.2. Vanzatorul va efectua livrarea Bunurilor si Serviciilor numai pe teritoriul Romaniei.

 

12. 12. GARANTII

 

12.1. Toate Bunurile comercializate de catre SWD, cu exceptia Bunurilor resigilate, beneficiaza de conditii de garantie conforme legislatiei in vigoare si politicilor comerciale ale producatorilor. Bunurile sunt noi (exceptie Bunurile resigilate), in ambalajele originale si provin din surse autorizate de fiecare producator in parte.

 

 

13. 13. TRANSFERUL PROPRIETATII BUNURILOR

 

13.1. Proprietatea asupra Bunurilor va fi transferata la livrare, dupa efectuarea platii din partea Cumparatorului in locatia indicata in Comanda (intelegand prin livrare – semnarea de primire a documentului de transport furnizat de curier sau semnarea de primire pe factura fiscala in cazul livrarilor efectuate de personalul Vanzatorului).

 

14. 14. RASPUNDERE

 

14.1. Vanzatorul nu poate fi responsabil pentru daune de orice fel pe care Cumparatorul sau oricare terta parte o poate suferi ca rezultat al indeplinirii de catre Vanzator a oricarei din obligatiile sale conform Comenzii si pentru daune care rezulta din utilizarea Bunurilor si Serviciilor dupa livrare si in special pentru pierderea acestora.

 

14.2. Prin crearea si utilizarea Contului, Utilizatorul/ Cumparatorul isi asuma raspunderea pentru mentinerea confidentialitatii datelor de Cont (user si parola) si pentru gestionarea accesarii Contului, si, in masura permisa de legislatia in vigoare, este responsabil de activitatea derulata prin intermediul Contului sau.

 

14.3. Prin crearea Contului si/sau utilizarea Continutului si/sau plasarea Comenzilor, Clientul / Utilizatorul/ Cumparatorul accepta in mod expres si fara echivoc Termenele si Conditiile Site-ului in ultima versiune actualizata care este comunicata in cadrul Site-ului, existenta la data crearii Contului si/sau utilizarii continutului si/sau la data plasarii Comenzii.

 

14.4. Vanzatorul isi rezerva dreptul de a actualiza ?i modifica periodic Termenele si Conditiile Site-ului pentru a reflecta orice modificari ale modului si conditiilor de functionare a Site-ului sau orice modificari ale cerin?elor legale. Documentul este opozabili Clientilor / Utilizatorilor/ Cumparatorilor de la momentul afisarii in Site.  În cazul oricarei astfel de modificari, vom afi?a pe Site versiunea modificata a Documentului, motiv pentru care va rugam sa verificati periodic continutul acestui Document.

 

15. 15. SCRIEREA DE REVIEW-URI, COMENTARII, INTREBARI SI RASPUNSURI

 

15.1. scrierea de Review-uri, Comentarii, Intrebari si Raspunsuri se poate face, de catre Utilizatori/Clienti/Cumparatori, in sectiunile “Intrebarile si raspunsurile clientilor” si “Review-uri”. Informatiile inscrise pot fi atat pozitive, cat si negative, si se vor referi la caracteristicile si modul de folosire al unui produs sau serviciu.

 

15.2. In momentul inregistrarii unui anumit Review/Comentariu/Intrebare/Raspuns pe Site, Utilizatorii/Clientii/Cumparatorii acorda Vanzatorului o licenta neexclusiva, perpetuua, irevocabila, nelimitata teritorial si dau dreptul Vanzatorului de a utiliza, reproduce, modifica, adapta, publica, traduce, distribui si de a afisa acest continut.

 

15.3. Fiecare Utilizator/Client/Cumparator, in momentul inscrierii de Review/Comentariu/Intrebare/Raspuns in sectiunile mentionate, se angajeaza sa respecte urmatoarele reguli:

–    sa faca referiri doar la caracteristici si/sau modul de utilizare al unui anumit produs sau serviciu, evitand informatii legate de aspecte ce se pot schimba (pret sau oferte promotionale) sau informatii care tin de modul desfasurarii Comenzii;

–    sa foloseasca doar limba romana. Sunt permise si cuvintele sau expresiile care, desi nu sunt considerate romanesti, sunt de larga utilizare in toate mediile referitoare la domeniul respectiv (ex.: mouse, notebook, plug and play);

–    sa utilizeze un limbaj corespunzator, neofensator, fara termeni care pot jigni sau afecta oricare alt Utilizator/Client/Cumparator;

–    sa se asigure de incadrarea corecta a continutului introdus pe Site astfel: orice Intrebare va fi inscrisa in sectiunea “Intrebarile si raspunsurile clientilor”, si orice Review va fi inscris in sectiunea “Review-uri”;

–    sa se asigure ca informatiile introduse de ei sunt realiste, corecte, neinselatoare si in conformitate cu legile aplicabile, respectand astfel inclusiv drepturile altor parti, drepturile de autor, de marca comerciala, de licenta sau alte drepturi de proprietate, publicitate sau intimitate;

–    sa foloseasca aceasta facilitate doar pentru a comunica sau a obtine detalii suplimentare referitoare la un anumit produs sau serviciu de pe Site fara a face referire catre alte firme ce promoveaza vanzarea si cumpararea de produse sau servicii;

–     sa nu furnizeze sau sa solicite, in niciun mod si in nicio masura, date personale (detaliile de contact, informatii despre adresa de livrare sau de domiciliu, numere de telefon, adrese de email, nume si/sau prenume etc.) sau orice alta informatie care poate determina dezvaluirea acestor date personale;

–     sa nu inscrie informatii si/sau detalii despre URL-uri (legaturi) din alte site-uri comerciale ce desfasoara aceeasi activitate comerciala ca si Vanzatorul;

–    sa nu incerce fraudarea serviciilor puse la dispozitie de catre Vanzator sau sa inscrie Review-uri/Comentarii/Intrebari/Raspunsuri care sa contina materiale de natura publicitara;

–     sa nu utilizeze Review-ul/Comentariul/Intrebarea/Raspunsul ca mijloc de comunicare cu Vanzatorul, in acest sens se vor folosi datele de contact ale Vanzatorului inscrise pe Site.

 

15.4. Pe langa o evaluarea realista critica, in momentul inscrierii unui Review, Utilizatorul/Clientul/Cumparatorul va adauga si un Rating relevant pentru produsul sau serviciul aferent. Review-urile, impreuna cu Rating-urile corespunzatoare lor, vor influenta Rating-ul general al produsului sau serviciului, numar care apare intre paranteze langa titlul acestora. Astfel, un Review insotit de un Rating mare duce la o crestere a Rating-ului general, iar un Review insotit de un Rating mic duce la o scadere a Rating-ului general.

 

Utilizatorii/Clientii/Cumparatorii ce inscriu Review-uri la care ataseaza fisiere foto sau video vor respecta urmatoarele reguli:

–    fisierele incarcate vor contine imagini si/sau videoclipuri care se refera la produsul sau serviciul pentru care se scrie Review-ul, asigurandu-se ca fisierele incarcate respecta drepturile de autor;

–    fisierele incarcate nu vor contine violenta, continut pentru adulti, limbaj licentios sau alt continut care ofenseaza o persoana/un grup pe baza rasei sau a originii etnice, a religiei, a handicapului, a sexului, a varstei, a statutului de veteran,  a orientarii sexuale sau politice;

–    fisierele incarcate nu vor contine informatii legate de alte persoane;

–    fisierele incarcate nu vor contine URL-uri sau watermark-uri catre site-uri ce desfasoara aceeasi activitate comerciala ca Vanzatorul.

 

15.5. Cand un Review/Comentariu/Intrebare sau Raspuns este semnalat de catre un Utilizator/Client/Cumparator ca avand un continut inadecvat, dintr-o perspectiva strict subiectiva, acest continut este examinat cu atentie de catre Vanzator pentru a determina daca incalca Termeni si Conditii Site. Textele, fotografiile sau videoclipurile introduse sunt eliminate din Site numai dupa examinarea acestora de catre Vanzator.

 

15.6. In cazul in care Vanzatorul constata incalcarea Termenelor si Conditiilor in mod repetat, acesta isi rezerva dreptul de a suspenda posibilitatea Utilizatorului/Clientului/Cumparatorului de a inscrie Review-uri/Comentarii/Intrebari sau Raspunsuri in sectiunile “Intrebari si raspunsuri ale clientilor” si “Review-uri”.

Pentru sesizari sau reclamatii legate de Bunul si/sau Serviciul achizitionat, Cumparatorii au la dispozitie formularul de sesizari din cadrul Site-ului. Termenul maxim de solutionare a reclamatiilor sau sesizarilor este de 30 de zile calendaristice de la primirea acestora.

 

16. 16. PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL

 

16.1. Te rog sa parcurgi Politica de Confiden?ialitate cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal, care face parte din prezentul Document.

 

17. 17. FOLOLSIREA COOKIE-URILOR

 

17.1. Vezi Politica de Cookies, care face parte din prezentul Document.

 

18. 18. FORTA MAJORA

 

18.1. Nici una din parti nu va fi raspunzatoare pentru neexecutarea obligatiilor sale contractuale, daca o astfel de neexecutare la termen si/sau in mod corespunzator, total sau partial este datorata unui eveniment de forta majora. Forta majora este evenimentul imprevizibil, in afara controlului partilor si care nu poate fi evitat.

 

18.2.  Daca in termen de 15 (cincisprezece) zile de la data producerii lui, respectivul eveniment nu inceteaza fiecare parte va avea dreptul sa notifice celeilalte parti incetarea de plin drept a contractului fara ca vreuna dintre ele sa poata pretinde celeilalte alte daune-interese.

 

19. 19. LEGEA APLICABILA – JURISDICTIA

 

19.1. Prezentul contract este supus legii romane. Eventualele litigii aparute intre Vanzator si Utilizatori / Cumparatori se vor rezolva pe cale amiabila sau, in cazul in care aceasta nu va fi posibila, litigiile vor fi solutionate de instantele judecatoresti romane competente din Municipiul Bucuresti.

Prelucrarea datelor cu caracter personal

Politica de Confiden?ialitate cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal

 

Consideram asigurarea dreptului la protec?ia datelor cu caracter personal ca un angajament fundamental SWD, prin urmare vom dedica toate resursele ?i eforturile necesare pentru a prelucra datele dumneavoastra în deplina concordan?a cu Regulamentul (UE) 2016/679 (“Regulamentul general privind protec?ia datelor” sau “GDPR”), precum ?i cu orice alta legisla?ie aplicabila pe teritoriul Romaniei. Întrucât unul dintre principiile esen?iale ale acestui cadrul legal îl reprezinta transparen?a, am pregatit aceast document prin care dorim sa va informam despre modul în care colectam, utilizam, transferam ?i protejam datele dvs cu caracter personal atunci când interac?iona?i cu noi în legatura cu produsele ?i serviciile noastre, inclusiv prin site-ul nostru web sau prin aplica?iile disponibile pe telefonul mobil.

 

Ne rezervam dreptul de a actualiza ?i modifica periodic aceasta Politica de Confiden?ialitate, pentru a reflecta orice modificari ale modului în care prelucram datele dumneavoastra cu caracter personal sau orice modificari ale cerin?elor legale. În cazul oricarei astfel de modificari, vom afi?a pe website-ul nostru versiunea modificata a Politicii de Confiden?ialitate, motiv pentru care va rugam sa verificati periodic continutul acestei Politici de Confidentialitate.

 

Cine suntem ?i cum ne pute?i contacta

 

SWD este denumirea comerciala al SMART WEB DESIGN SRL., persoana juridica de na?ionalitate româna, având sediul social în Craiova, Str. Zavoilui nr.18, cu numar de ordine în Registrul Comer?ului J16/26/2013, cod unic de înregistrare fiscala 3106668 (în continuare “SWD” sau “noi“). În sensul legisla?iei cu privire la protec?ia datelor, suntem operator atunci când prelucram datele dvs cu caracter personal.

 

Întrucât suntem întotdeauna deschi?i sa aflam opiniile dumneavoastra, precum ?i sa va furnizam orice informa?ii suplimentare de care a?i putea avea nevoie cu privire la prelucrarea datelor dvs, va încurajam sa contacta?i Responsabilul SWD cu protec?ia datelor la adresa de e-mail data.protection@pijamalecopii.ro sau prin po?ta sau curier la adresa Craiova, Str. Zavoiului nr.19 – cu mentiunea: în aten?ia Responsabilului SWD cu protec?ia datelor.

 

Ce categorii de date cu caracter personal prelucram

 

În general, colectam datele dvs. cu caracter personal direct de la dumneavoastra, astfel încât ave?i controlul asupra tipului de informa?ie pe care ne-o oferi?i. Cu titlul de exemplu, primim informa?ii de la dvs. astfel:

 

Când va crea?i un cont SWD, ne transmite?i: adresa de e-mail, numele ?i prenumele;

În cadrul paginii dvs. personale (Contul meu) din platforma SWD ave?i posibilitatea sa adauga?i informa?ii suplimentare, precum: fotografie, genul, nickname, numar telefon mobil, numar telefon fix, data na?terii, nivelul educa?iei, adrese de livrare, adresa alternativa de e-mail, datele cardului bancar etc.;

Când plasa?i o comanda, ne furniza?i informa?ii precum: produsul dorit, numele si prenumele, adresa de livrare, detalii de facturare, metoda de plata, numar de telefon, datele cardului bancar etc.

 

Va oferim ?i posibilitatea de a va înregistra în platforma SWD prin contul dvs Facebook sau Google. Daca opta?i pentru una dintre aceste variante, ve?i fi direc?iona?i catre o pagina administrata de Facebook Inc / Google LLC, unde ace?tia va vor informa cu privire la transferul datelor dvs. catre SWD. Pute?i consulta politicile de confiden?ialitate Facebook, respectiv Google, folosind urmatoarele link-uri:

 

https://www.facebook.com/about/privacy

https://policies.google.com/privacy

 

Putem, de asemenea, sa colectam ?i sa prelucram ulterior anumite informa?ii cu privire la comportamentul dvs în timpul vizitarii site-ului nostru web sau a folosirii aplica?iei smartphone, pentru a va personaliza experien?a online ?i a va pune la dispozi?ie oferte adaptate profilului dvs. Va invitam sa afla?i mai multe detalii în acest sens prin consultarea sec?iunii privitoare la scopurile prelucrarii de mai jos.

Pe site-ul nostru web ?i în aplica?ia smartphone putem stoca ?i colecta informa?ii in cookie-uri ?i tehnologii similare, conform Politicii de cookie-uri.

Nu colectam ?i nu prelucram în alt mod date sensibile, incluse de Regulamentul general privind protec?ia datelor în categorii speciale de date cu caracter personal. De asemenea, nu dorim sa colectam sau sa prelucram date ale minorilor care nu au împlinit varsta de 16 ani.

 

Care sunt scopurile ?i temeiurile prelucrarii

 

Vom utiliza datele dvs. cu caracter personal în urmatoarele scopuri:

1. Pentru prestarea serviciilor SWD în beneficiul dvs.

Acest scop general poate include, dupa caz, urmatoarele:

a) Crearea ?i administrarea contului în cadrul platformei SWD;

b) Prelucrarea comenzilor, inclusiv preluarea, validarea, expedierea ?i facturarea acestora;

c) Solutionarea anularilor sau a problemelor de orice natura referitoare la o comanda, la bunurile sau serviciile achizi?ionate;

d) Returnarea produselor conform prevederilor legale;

e) Rambursarea contravalorii  produselor conform prevederilor legale;

f) Asigurarea serviciilor de suport, inclusiv oferirea de raspunsuri la întrebarile dvs cu privire la comenzile dvs sau la bunurile ?i serviciile SWD sau ale partenerilor din SWD Marketplace.

Prelucrarea datelor dvs. pentru aceste scopuri este în cele mai multe cazuri necesara pentru încheierea ?i executarea unui contract între SWD ?i dvs. De asemenea, anumite prelucrari subsumate acestor scopuri sunt impuse de legisla?ia aplicabila, inclusiv legisla?ia fiscala ?i contabila.

 

2. Pentru îmbunata?irea serviciilor noastre

Ne dorim în permanen?a sa va oferim cea mai buna experien?a de cumparare online. Pentru aceasta, putem colecta ?i utiliza anumite informa?ii în legatura cu comportamentul dvs. de Cumpararor, va putem invita sa completa?i chestionare de satisfac?ie subsecvent finalizarii unei comenzi sau putem desfa?ura, direct sau cu ajutorul unor parteneri, studii ?i cercetari de pia?a.

Ne întemeiem aceste activita?i pe interesul nostru legitim de a desfa?ura activita?i comerciale, având întotdeauna grija ca drepturile ?i liberta?ile dvs. fundamentale sa nu fie afectate.

 

3. Pentru marketing

Vrem sa va ?inem la curent cu privire la cele mai bune oferte pentru produsele/serviciile care va intereseaza. În acest sens, va putem trimite orice tip de mesaj (cum ar fi: e-mail/SMS/telefonic/mobile push/webpush/etc.)  continand informatii generale si tematice, informatii cu privire la produse similare sau complementare cu cele pe care le-ati achizitionat, informatii cu privire la oferte sau promotii, informatii referitoare la produse adaugate in sectiunea “Cont/Cosul meu” sau sectiunea  “Cont/Favorite” sau ati aratat interes sa le achizitionati, precum si alte comunicari comerciale cum ar fi cercetari de piata si sondaje de opinie, ?i putem afi?a recomandari personalizate pe site-ul web ?i în aplica?ia smartphone. Pentru a va pune la dispozi?ie informa?ii de interes pentru dvs., putem folosi anumite date cu privire la comportamentul dvs. de cumparator (de ex. produsele vizualizate / adaugate în wishlist / achizi?ionate) pentru a va crea un profil. Ne asiguram întotdeauna ca aceste prelucrari se efectueaza cu respectarea drepturilor ?i liberta?ilor dvs. ?i ca deciziile luate în baza acestora nu au efecte legale asupra dvs. ?i nu va  afecteaza similar într-o masura semnificativa.

În cele mai multe cazuri, ne întemeiem comunicarile de marketing pe consim?amântul dvs. prealabil. Va pute?i razgândi ?i retrage consim?amântul în orice moment, prin:

– Modificarea setarilor din contul de client în sec?iunea “Abonarile mele”;

– Accesarea link-ului de dezabonare afi?at în cadrul mesajelor pe care le primi?i de la noi; sau prin

– Contactarea SWD folosind detaliile de contact descrise mai sus.

În anumite situa?ii, ne putem baza activita?ile de marketing pe interesul nostru legitim de a ne promova ?i dezvolta activitatea comerciala. În orice situa?ie în care folosim informa?ii cu privire la dvs. pentru un interes legitim al nostru, avem grija ?i luam toate masurile necesare pentru ca  drepturile ?i liberta?ile dvs. fundamentale sa nu fie afectate. Cu toate acestea, ne pute?i solicita oricând, prin mijloacele descrise mai sus, sa oprim prelucrarea datelor dvs. cu caracter personal în scop de marketing, urmând sa dam curs cererii dvs.

 

4. Pentru apararea intereselor noastre legitime

Pot exista situa?ii în care vom folosi sau transmite informa?ii pentru a ne proteja drepturile ?i activitatea comerciala. Acestea pot include:

– Masuri de protec?ie a site-ului web ?i a utilizatorilor platformei SWD fa?a de atacuri cibernetice:

– Masuri de prevenire ?i detectare a tentativelor de fraudare, inclusiv transmiterea unor informa?ii catre autorita?ile publice competente;

– Masuri de gestionare a diverselor altor riscuri.

Temeiul general al acestor tipuri de prelucrari este interesul nostru legitim de a ne apara activitatea comerciala, fiind în?eles ca ne asiguram ca toate masurile pe care le luam garanteaza un echilibru între interesele noastre ?i drepturile ?i liberta?ile dvs. fundamentale.

De asemenea, în anumite cazuri ne întemeiem prelucrarea pe dispozi?ii legale  cum ar fi obliga?ia de a asigura paza bunurilor ?i valorilor prevazuta de legislatia aplicabila in aceasta materie.

 

Cât timp pastram datele dvs. cu caracter personal

 

Ca regula generala, vom stoca datele dvs. cu caracter personal cât timp ave?i un cont în platforma SWD. Pute?i sa ne solicita?i oricând ?tergerea anumitor informa?ii sau închiderea contului ?i vom da curs acestor solicitari, sub rezerva pastrarii anumitor informa?ii inclusiv ulterior închiderii contului, în situa?iile în care legisla?ia aplicabila sau interesele noastre legitime o impun.

 

Cui transmitem datele dvs. cu caracter personal

 

Dupa caz, putem transmite sau oferi acces la anumite date cu caracter personal ale dvs. urmatoarelor categorii de destinatari:

– societa?ilor din cadrul aceluia?i grup de societa?i ca SWD;

– furnizorilor de servicii de curierat;

– furnizorilor de servicii de plata/bancare;

– furnizorilor de servicii de marketing / telemarketing;

– furnizorilor de servicii de cercetare de pia?a;

– societa?ilor de asigurare;

– furnizorilor de servicii IT;

– altor societa?i cu care putem dezvolta programe comune de ofertare pe pia?a a bunurilor si serviciilor noastre.

În cazul în care ne revine o obliga?ie legala sau daca este necesar pentru a ne apara un interes legitim, putem de asemenea divulga anumite date cu caracter personal unor autorita?i publice.

Ne asiguram ca accesul la datele dvs. de catre ter?ii persoane juridice de drept privat se realizeaza în conformitate cu prevederile legale privind protec?ia datelor si confiden?ialitatea informa?iilor, în baza unor contracte încheiate cu ace?tia.

 

În ce ?ari transferam datele dvs. cu caracter personal

 

În prezent, stocam ?i prelucram datele dvs. cu caracter personal pe teritoriul României.

Cu toate acestea, este posibil sa transferam anumite date ale dvs. cu caracter personal unor entita?i localizate în Uniunea Europeana sau în afara Uniunii, inclusiv în ?ari carora Comisia Europeana nu le-a recunoscut un nivel adecvat de protec?ie a datelor cu caracter personal.

Vom lua întotdeauna masuri pentru a ne asigura ca orice transfer interna?ional de date cu caracter personal este gestionat cu aten?ie cu scopul de a va proteja drepturile ?i interesele. Transferurile catre furnizorii de servicii ?i alte par?i ter?e vor fi întotdeauna protejate prin angajamente contractuale ?i, dupa caz, prin alte garan?ii, cum ar fi clauzele contractuale standard emise de Comisia Europeana sau schemele de certificare, precum Scutul de confiden?ialitate pentru protec?ia datelor cu caracter personal transferate din interiorul UE catre Statele Unite ale Americii.

Ne pute?i contacta oricând, folosind detaliile de contact expuse mai sus, pentru a afla mai multe informa?ii despre ?arile în care transferam datele dvs., perecum ?i garan?iile pe care le-am pus în aplicare cu privire la aceste transferuri.

 

Cum protejam securitatea datelor dvs. cu caracter personal

 

Ne angajam sa asiguram securitatea datelor cu caracter personal prin implementarea unor masuri tehnice ?i organizatorice adecvate, conform standardelor industriei.

Transmisia datelor dvs. cu caracter personal se face folosind algoritmi de criptare de ultima genera?ie si le stocam pe servere securizate, asigurând in acelasi timp redundan?a datelor.

Pentru efectuarea platilor folosim serviciile procesatorului de plati MobilPay. Orice informatii privitoare la plati sunt criptate, folosind tehnologia HTTPS .

În ciuda masurilor luate pentru a proteja datele dvs. cu caracter personal, va atragem atentia ca transmiterea informatiilor prin Internet, în general, sau prin intermediul altor retele publice, nu este complet sigura, existând riscul ca datele sa fie vazute si utilizate de catre terte parti neautorizate. Nu putem fi responsabili pentru astfel de vulnerabilita?i ale unor sisteme care nu sunt sub controlul nostru.

 

Ce drepturi ave?i

 

Regulamentul general privind protec?ia datelor va recunoa?te o serie drepturi în legatura cu datele dvs. cu caracter personal. Pute?i solicita accesul la datele dvs., corectarea oricaror gre?eli din fi?ierele noastre ?i/sau va pute?i opune la prelucrarea datelor dvs. cu caracter personal. De asemenea, va pute?i exercita dreptul de a va plânge autorita?ii de supraveghere competente sau de a va adresa justi?iei. Dupa caz, pute?i beneficia ?i de dreptul de a solicita ?tergerea datelor dvs. cu caracter personal, dreptul la restric?ionarea prelucrarii datelor dvs. ?i dreptul la portabilitatea datelor.

Mai multe informa?ii despre fiecare dintre aceste drepturi pot fi ob?inute prin consultarea tabelului prezentat mai jos.

Pentru a va putea exercita drepturile, ne pute?i contacta folosind detaliile de contact expuse mai sus. Va rugam sa re?ine?i urmatoarele aspecte daca dori?i sa va exercita?i aceste drepturi:

Identitate. Luam în serios confiden?ialitatea tuturor înregistrarilor care con?in date cu caracter personal. Din acest motiv, va rugam sa ne transmiteti cererile dvs. cu privire la astfel de înregistrari folosind adresa de e-mail aferenta contului SWD. In caz contrar, ne rezervam dreptul de a va verifica identitatea prin solicitarea de informatii suplimentare care au ca scop confirmarea identitatii dvs.

Onorarii. Nu vom solicita o taxa pentru a va exercita vreun drept în ceea ce prive?te datele dvs. cu caracter personal, cu excep?ia cazului în care solicitarea dvs. de acces la informa?ii este nefondata, respectiv repetitiva sau excesiva, caz în care vom percepe o suma rezonabila în asemenea circumstan?e.  Va vom informa despre orice onorarii aplicate înainte de a va solu?iona cererea.

Durata de raspuns. Ne propunem sa raspundem la orice solicitari valide în termen de maximum o luna, cu excep?ia cazului în care acest lucru este deosebit de complicat sau daca a?i facut mai multe solicitari, caz în care urmeaza sa raspundem în termen de maximum doua luni. Va vom anun?a daca vom avea nevoie de mai mult de o luna. S-ar putea sa va întrebam daca pute?i sa ne spune?i exact ce dori?i sa primi?i sau ce anume va îngrijoreaza. Acest lucru ne va ajuta sa ac?ionam mai repede si sa scurtam timpul de raspuns la solicitarea dvs.

Drepturile ter?elor par?i. Nu trebuie sa respectam o cerere în cazul în care ar afecta în mod negativ drepturile ?i liberta?ile altor persoane vizate.

Drepturi vizate Descriere

Accesul Pute?i sa ne cere?i:

sa confirmam daca va prelucram datele cu caracter personal;

sa va punem la dispozi?ie o copie a acestor date;

sa va oferim alte informa?ii despre datele dvs. cu caracter personal, cum ar fi datele pe care le avem, la ce le folosim, cui i le divulgam, daca le transferam în strainatate ?i cum le protejam, cât timp le pastram, ce drepturi ave?i, cum pute?i face o plângere, de unde am ob?inut datele dvs., în masura în care informa?iile nu v-au fost deja furnizate prin aceasta informare.

________________________________________

Rectificarea Ne pute?i cere sa rectificam sau sa completam datele dvs cu caracter personal inexacte sau incomplete.

Este posibil sa încercam sa verificam exactitatea datelor înainte de rectificarea acestora.

________________________________________

?tergerea datelor Ne pute?i cere sa va ?tergem datele cu caracter personal, dar numai în cazul în care:

acestea nu mai sunt necesare pentru scopurile pentru care au fost colectate; sau

v-a?i retras consim?amântul (în cazul în care prelucrarea datelor se baza pe consim?amânt); sau

da?i curs unui drept legal de a va opune; sau

acestea au fost prelucrate ilegal; sau

ne revine o obliga?ie legala în acest sens.

Nu avem obliga?ia de a ne conforma solicitarii dvs. de ?tergere a datelor dvs. cu caracter personal în cazul în care prelucrarea datelor dvs. cu caracter personal este necesara:

pentru respectarea unei obliga?ii legale; sau

pentru constatarea, exercitarea sau apararea unui drept în instan?a.

Exista anumite alte circumstan?e în care nu suntem obliga?i sa respectam solicitarea dvs. de ?tergere a datelor, de?i acestea doua sunt cele mai probabile circumstan?e în care v-am putea refuza aceasta solicitare

Sa aveti in vedere ca, inaintea exercitarii acestui drept, sa va descarcati din contul SWD si sa va salvati toate documentele aferente comenzilor efectuate de la SWD, indiferent daca facturarea s-a efectuat catre dvs sau catre o alta persoana fizica sau juridica (cum ar fi: facturile, certificatele de garantie). In cazul in care nu efectuati acest demers inainte de a va exercita dreptul de stergere, veti pierde toate aceste documente iar SWD va fi in imposibilitate de a vi le pune la dispozitie, dupa caz, deoarece procesul de stergere a datelor, respectiv a contului SWD, cu toate datele si documentele aferente acestuia, este un proces ireversibil.

________________________________________

Restric?ionarea prelucrarii datelor Ne pute?i cere sa restric?ionam prelucrarea datelor cu caracter personal, dar numai în cazul în care:

acurate?ea lor este contestata (a se vedea sec?iunea de rectificare), pentru a ne permite sa verificam acurate?ea acestora; sau

prelucrarea este ilegala, dar nu dori?i ca datele sa fie ?terse; sau

acestea nu mai sunt necesare pentru scopurile pentru care au fost colectate, dar dvs ave?i nevoie de ele pentru a constata, a exercita sau a apara un drept în instan?a; sau

v-a?i exercitat dreptul de a va opune, iar verificarea daca drepturile noastre prevaleaza este în desfa?urare.

Putem continua sa folosim datele dvs. cu caracter personal în urma unei solicitari de restric?ionare, în cazul în care:

avem consim?amântul dvs.; sau

pentru a constata, exercita sau asigura apararea unui drept în instan?a; sau

pentru a proteja drepturile SWD sau ale altei persoane fizice sau juridice.

________________________________________

Portabilitatea datelor Ne pute?i cere sa va furnizam datele cu caracter personal într-un format structurat, utilizat în mod curent ?i care poate fi citit automat, sau pute?i solicita ca acesta sa fie „portat” direct catre un alt operator de date, dar în fiecare caz numai daca:

prelucrarea se bazeaza pe consim?amântul dvs. sau pe încheierea sau executarea unui contract cu dvs; ?i

prelucrarea se face prin mijloace automate.________________________________________

Opozi?ia Va pute?i opune în orice moment, din motive legate de situa?ia particulara în care va afla?i, prelucrarii datelor dvs. cu caracter personal în temeiul interesului nostru legitim, în cazul în care considera?i ca drepturile ?i liberta?ile dvs. fundamentale prevaleaza fa?a de acest interes.

De asemenea, va pute?i opune oricând prelucrarii datelor dvs. în scop de marketing direct (inclusiv crearea de profiluri), fara a invoca vreun motiv, caz în care vom înceta în cel mai scurt timp posibil aceasta prelucrare.

________________________________________

Luarea de decizii automate Pute?i cere sa nu face?i obiectul unei decizii bazate exclusiv pe prelucrarea automata, dar numai atunci când decizia respectiva:

produce efecte juridice cu privire la dvs.; sau

va afecteaza în alt mod similar ?i într-o masura semnificativa.

Acest drept nu se aplica în cazul în care decizia la care s-a ajuns în urma luarii automate a deciziilor:

ne este necesara pentru a încheia sau a derula un contract cu dvs.;

este autorizata prin lege ?i exista garan?ii adecvate pentru drepturile ?i liberta?ile dvs.; sau

se bazeaza pe consim?amântul dvs. explicit.________________________________________

Plângeri Ave?i dreptul sa depune?i o plângere la autoritatea de supraveghere cu privire la prelucrarea datelor dvs. cu caracter personal. În România, datele de contact ale autorita?ii de supraveghere pentru protec?ia datelor sunt urmatoarele:

Autoritatea Na?ionala de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal

B-dul G-ral. Gheorghe Magheru nr. 28-30, Sector 1, cod po?tal 010336, Bucure?ti, Romania

Telefon: +40.318.059.211 sau +40.318.059.212;

E-mail:anspdcp@dataprotection.ro

Fara a va afecta dreptul dvs de a contacta în orice moment autoritatea de supraveghere, va rugam sa ne contacta?i în prealabil, ?i va promitem ca vom depune toate eforturile necesare pentru a rezolva orice problema pe cale amiabila.   

________________________________________

Reamintim faptul ca puteti contacta in orice moment Responsabilul SWD cu protec?ia datelor prin transmiterea solicitarii dvs prin oricare dintre urmatoarele modalitati:

– prin e-mail la adresa:  data.protection@pijamalecopii.ro sau

– prin po?ta sau curier la adresa: Str. Zavoiului nr.18, Craiova – cu mentiunea în aten?ia Responsabilului SWD cu protec?ia datelor.

Politica de utilizare cookie-uri ?i tehnologii similare

1. Politica de utilizare cookie-uri ?i tehnologii similare

Aceasta politica se refera la cookie-urile ?i la tehnologiile similare folosite, dupa caz, în website-urile ?i aplica?iile operate de SC SMART WEB DESIGN SRL. cu sediul social în Craiova, Str. Zavoiului nr.19 (denumita în continuare SWD).

Cookie-urile sunt folosite pentru urmatoarele scopuri:

• de func?ionare a site-ului,

• de analiza a comportamentului vizitatorilor site-ului,

• pentru publicitate.

Aceasta politica se completeaza cu politica SWD cu privire la protec?ia datelor personale în general pe care o pute?i gasi aici ?i cu Termenii ?i Condi?iile site-ului pe care le pute?i gasi aici, pe care va încurajam sa le citi?i, acestea incluzând informa?ii suplimentare utile, inclusiv cu privire la responsabilul SWD pentru protec?ia datelor personale, toate scopurile prelucrarilor de date de catre SWD, drepturile dumneavoastra, precum ?i excep?iile ?i limitele acestora etc.

Protec?ia corespunzatoare a datelor cu caracter personal este un obiectiv important pentru SWD. Dorin?a noastra este sa fim cât mai clari ?i transparen?i cu privire la abordarea SWD în materie. Pentru orice întrebare, va rugam sa ne contacta?i la data.protection@pijamalecopii.ro

2. Ce sunt cookie-urile?

Cookie-ul este un fi?ier de mici dimensiuni, format din litere ?i numere, care va fi stocat pe computerul, terminalul mobil sau alte echipamente ale unui utilizator de pe care se acceseaza internetul. Cookie-ul este instalat prin solicitarea emisa de catre terminalul utilizatorului catre un server SWD sau catre un server al unei ter?e par?i.

3. La ce sunt folosite cookie-urile?

Aceste fi?iere fac posibila în principal recunoa?terea terminalului utilizatorului ?i prezentarea con?inutului într-un mod relevant, adaptat preferin?elor utilizatorului.

Cookie-urile asigura utilizatorilor o experien?a placuta de navigare ?i sus?in eforturile SWD pentru a oferi servicii mai adaptate utilizatorilor, ex: – preferin?ele în materie de confiden?ialitate online, co?ul de cumparaturi sau publicitate relevanta. De asemenea, sunt utilizate în pregatirea unor statistici anonime agregate care ne ajuta sa în?elegem cum un utilizator beneficiaza de paginile noastre de internet, permi?ându-ne îmbunata?irea structurii ?i con?inutului lor, fara a permite identificarea personala a utilizatorului.

4. Ce cookie-uri folosim?

Folosim doua tipuri de cookie-uri: per sesiune ?i fixe. Cookie-urile per sesiune sunt fi?iere temporare ce ramân în terminalul utilizatorului pâna la terminarea sesiunii sau închiderea aplica?iei. Cookie-urile fixe ramân pe terminalul utilizatorului pe o perioada determinata de parametrii cookie-ului sau pâna sunt ?terse manual de utilizator.

5. Cum sunt folosite cookie-urile de catre acest site?

O vizita pe acest site poate plasa urmatoarele tipuri de cookie-uri:

• cookie-uri strict necesare pentru func?ionarea site-ului

• cookie-uri de analiza

• cookie-uri pentru publicitate

Cookie-urile ?i/sau tehnologiile similare strict necesare sunt esen?iale pentru buna func?ionare a site-ului, fiind setate pe dispozitivul dumneavoastra la accesarea site-ului sau în urma ac?iunilor efectuate în site, dupa caz. Pute?i seta browser-ul dumneavoastra pentru a bloca cookie-urile, însa în acest caz anumite sec?iuni ale site-ului nu vor func?iona corect.

Celelalte categorii de cookie-uri au rolul indicat la sec?iunea 11.

6. Con?in cookie-urile sau tehnologiile similare date personale?

Cookie-urile sau tehnologiile similare în sine nu solicita informa?ii cu caracter personal pentru a putea fi utilizate ?i, în multe cazuri, nici nu identifica personal utilizatorii de internet. Exista însa situa?ii când datele personale pot fi colectate prin utilizarea cookie-urilor pentru a facilita anumite func?ionalita?i pentru utilizator sau pentru a oferi utilizatorului o experien?a mai adaptata preferin?elor sale. Astfel de date sunt criptate într-un mod care face imposibil accesul persoanelor neautorizate la ele.

Ce sunt tehnologiile similare?

Exista alte tehnologii care pot fi utilizate în acelea?i scopuri precum cookie-urile.

SWD utilizeaza ca tehnologie similara Local Storage.

7. Blocare cookie-uri

În cazul în care dori?i sa bloca?i cookie-urile, unele func?ionalita?i ale site ului vor fi oprite, iar acest lucru poate genera anumite disfunc?ionalita?i sau erori în folosirea site-ului nostru. De exemplu, blocarea cookie-urilor va poate împiedica sa:

• cumpara?i online

• va autentifica?i în contul dumneavoastra

În cazul în care e?ti de acord cu aceste limitari ?i dore?ti sa blochezi cookie-urile, urmeaza instruc?iunile de mai jos:

Cele mai multe browsere sunt setate implicit sa accepte cookie-uri, dar ave?i posibilitatea sa modifica?i setarile pentru a bloca unele sau toate cookie-urile.

Alege browser-ul tau din lista de mai jos pentru a afi?a instruc?iunile pe care trebuie sa le parcurge?i dupa deschiderea browser-ului.

Link-urile de mai sus nu apar?in unor site-uri SWD ?i SWD nu este responsabil de con?inutul acestora.

8. Administrarea preferin?elor cu privire la plasarea de cookie-uri

În general, o aplica?ie folosita pentru accesarea paginilor web permite salvarea cookie-urilor ?i/sau a tehnologiilor similare pe terminal în mod implicit. Aceste setari pot fi schimbate în a?a fel încât administrarea automata a cookie-urilor sa fie blocata de browser-ul web sau utilizatorul sa fie informat de fiecare data când cookie-uri sunt trimise catre terminalul sau.

Informa?ii detaliate despre posibilita?ile ?i modurile de administrare a cookie-urilor pot fi gasite în zona de setari a aplica?iei (browser-ului web). Limitarea folosirii cookie-urilor poate afecta anumite func?ionalita?i ale website-ului.

9. De ce sunt cookie-urile ?i/sau tehnologiile similare importante pentru Internet?

Cookie-urile ?i/sau tehnologiile similare reprezinta un punct central al func?ionarii eficiente a Internetului, ajutând la generarea unei experien?e de navigare prietenoase ?i adaptate preferin?elor ?i intereselor fiecarui utilizator. Refuzarea sau dezactivarea cookie-urilor poate face unele site-uri sau par?i ale site-urilor imposibil de folosit.

Dezactivarea cookie-urilor nu înseamna ca nu ve?i mai primi, cu respectarea legisla?iei, publicitate online – ci doar ca aceasta nu va mai putea ?ine cont de preferin?ele ?i interesele dvs., eviden?iate prin comportamentul de navigare.

Exemple de întrebuin?ari importante ale cookie-urilor (care nu necesita autentificarea unui utilizator prin intermediul unui cont):

• Con?inut ?i servicii adaptate preferin?elor utilizatorului – categorii de produse ?i servicii.

• Oferte adaptate intereselor utilizatorilor

• Re?inerea parolelor

• Re?inerea filtrelor de protec?ie a copiilor privind con?inutul pe Internet (op?iuni family mode, func?ii de safe search).

• Limitarea frecven?ei de difuzare a reclamelor – limitarea numarului de afi?ari a unei reclame pentru un anumit utilizator pe un site.

• Furnizarea de publicitate relevanta pentru utilizator.

• Masurarea, optimizarea ?i adaptarea caracteristicilor de analiza – cum ar fi confirmarea unui anumit nivel de trafic pe un website, ce tip de con?inut este vizualizat ?i modul cum un utilizator ajunge pe un website (ex: prin motoare de cautare, direct, din alte website-uri etc.). Website-urile deruleaza aceste analize privitoare la utilizarea lor pentru a-?i îmbunata?i serviciile în beneficiul utilizatorilor.

10. Securitate ?i aspecte legate de confiden?ialitate

În general browserele au integrate setari de confiden?ialitate care furnizeaza diferite niveluri de acceptare a cookie-urilor, perioada de valabilitate ?i ?tergere automata dupa ce utilizatorul a vizitat un anumit site.

Alte aspecte de securitate legate de cookie-uri:

• Particularizarea setarilor browserului în ceea ce prive?te cookie-urile pentru a reflecta un nivel confortabil pentru dumneavoastra al securita?ii utilizarii cookie-urilor.

• Daca sunte?i singura persoana care utilizeaza computerul, pute?i seta, daca dori?i, termene lungi de expirare pentru stocarea istoricului de navigare ?i a datelor personale de acces.

• Daca împar?i?i accesul la calculator, pute?i lua în considerare setarea browserului pentru a ?terge datele individuale de navigare de fiecare data când închide?i browserul. Aceasta este o varianta de a accesa site-urile care plaseaza cookie-uri ?i de a ?terge orice informa?ie de vizitare la închiderea sesiunii de navigare.

11. Linkuri ?i informa?ii suplimentare utile

Daca dori?i sa afla?i mai multe informa?ii despre cookie-uri ?i la ce sunt utilizate, recomandam urmatoarele linkuri:

Microsoft Cookies guide

All About Cookies

http://www.youronlinechoices.com/ro/